Contact Info / Websites

All 19 movie Reviews


Avatar - Hot Na'vi Sex Avatar - Hot Na'vi Sex

Rated 5 / 5 stars

Funny.

Lol, this is fucking hilarious.



I love the HALO World I love the HALO World

Rated 4.5 / 5 stars

Good Job.

Have to say it made me laugh at the arachnids part, very nice work,



Halo: Chief's Girlfriend Halo: Chief's Girlfriend

Rated 4.5 / 5 stars

lol

its pretty good.Poor mc lost his gf lol.
I dont get why every1 is saying that shes fat,i think shes fine ,she has a frickin armor...damn
Make it bit longer tho.


Nicholas-Deary responds:

thanks a lot!


Halo 2: TSS ep.1 Halo 2: TSS ep.1

Rated 4.5 / 5 stars

cool

awesome but you could made it a bit longer


Dusty-Gorilla responds:

No I can't.


It's a Halo BETA It's a Halo BETA

Rated 4 / 5 stars

WOW i love this

i enjoyed watching this but its kinda too short for me,but the style is good and its funny so its great movie.



Samson the terrible Pt 1 Samson the terrible Pt 1

Rated 4.5 / 5 stars

very good

This is a Great hope to see part2 soon



Intruder : Revelation Intruder : Revelation

Rated 4.5 / 5 stars

Great movie

i enjoyed watching this the only thing you can do is put some story and work with the walking.You can find great tutorials here in NG.
Hope to see more of your movies in the future,keep up the good work ; )



Halo: Code Pramape AotCR Halo: Code Pramape AotCR

Rated 4 / 5 stars

wow

grat movie funny and nice.thats what i was looking for


People find this review helpful!

NG: April Fools NG: April Fools

Rated 5 / 5 stars

i like it

high five.nice



Blox Commercial Blox Commercial

Rated 5 / 5 stars

germ free

blox.YAY that was sooo funny